Nou

SPRAY CURATARE EGR-TURBO

59 lei

  • 5IN1 POWER
  • SPRAY CURATARE EGR-TURBO

Curata si deblocheaza admisiile Turbo si ERG.

Spray de curatare a sistemelor EGR si TURBO. Produs unic si de inalta calitate pentru curatarea contaminatiilor si depunerilor tipice din admisii, sisteme EGR sau turbo. Rezidurile de ulei, rasini, lacuri sau carbon sunt usor dizolvate facand procedeul de curatare mult mai usor. 

Beneficii:

Curata foarte eficient sistemul turbo, EGR, admisiile, valva de acceleratie si camera de combustie de toate impuritatile. Sporeste performantele motorului, reduce consumul, imbunatatind pornirea si relanti -ul. Mareste durata de viata a catalizatorului precum si a filtrului de particule (DPF). Reduce emisiile nocive. Poate fi folosit la toate autovehiculele, diesel sau pe benzina cu sau fara turbocharger. Nu dauneaza catalizatorului sau filtrului de particule (DPF). Urmariti cu atentie instructiunile sau lasati un specialist sa aplice tratamentul. 

A) Curatarea valvei EGR, admisia / acceleratia, camera de depozitare precum si camera de combustie:

Demontati furtunul de admisie pentru aer, indepartati daca este posibil mizeria manual cu o carpa. Porniti motorul si asigurati-va ca ajunge la temperatura normala de lucru apoi opriti-l. Agitati recipientul, apoi folositi proba / furtunasul pentru a pulveriza in admisie, daca este posibil/necesar deschideti valva de admisie. Aplicati produsul, totodata retragand furtunasul usor din sistem (manevra ar trebui sa dureze cca 5secunde). Asigurati-va ca ati acoperit tot sistemul cu spray (repetati daca considerati necesar). Lasati produsul sa actioneze timp de 5 minute. Partial obturati admisia (75%) pentru a spori viteza aerului la aspirare, imbunatatind amestecul produsului cu aerul aspirat. Porniti motorul si rulati-l la aproximativ 2000 RPM (rotatii pe minut). Pulverizati produsul in admisie, jeturi scurte (2 secunde). Fiti sigur ca motorul revine la turatia de 2000RPM apoi aplicati din nou. Aplicati tot continutul si lasati motorul pornit cel putin 3 minute dupa tratament 

IMPORTANT In timpul aplicarii produsului recomandam sa aveti la indemana un obiect solid cu care sa obturati admisia in caz ca depasiti dozajul si motorul se supratureaza. In caz ca turatia scade, accelerati sa preveniti oprirea motorului. Daca motorul se ineaca sau moare opriti imediat aplicarea. Aveti grija ca filtrul de particule (DPF) sau catalizatorul sa nu se supraincalzeasca. 

B) Depunerile de carbune din Turbo sau functionarea precara a EGR-ului (furtunele si conductele Turbo sau EGR):

Aplicati produsul in zona unde tind sa se depoziteze impuritatile, in instalatia Turbo sau EGR. Lasati sa isi faca efectul timp de cateva minute. Daca mizeria incepe sa se descompuna, recomandam inlaturarea cu o carpa sau perie pentur a nu fi trase de aspiratie in motor. Asigurati-va ca piesele sunt uscate inainte de montare. Restul produsului se poate aplica prin procedeul explicat la punctul A. Doza este arhisuficienta pentru curatarea instalatiilor, ce ramane se poate refolosi cand credeti ca este necesar. Recomandam tratamentul periodic cu 5in1 Intake Cleaner motorizarilor sensibile sau predispuse la infundarea cu cenusa a EGR-ului, DPF-ului etc. 

Densitatea specifica: 0,820 g/cm3
Punct de aprindere: 97°C 
Temperatura de ardere: 240°C 
Punct de fierbere: 44°C 
Culoare: Alb / Spuma 

Made in Holland.

Recenzii

Scrie o recenzie

SPRAY CURATARE EGR-TURBO

SPRAY CURATARE EGR-TURBO

30 alte produse în aceeași categorie:

Home

Producători

Oferte speciale

Momentan nu există oferte speciale.

Produse vizualizate