> Garanţie şi returnare

Garanţia:

Toate produsele comercializare pe www.quartzauto.ro vin insotite de factura, bon fiscal si certificate de garantie.

Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.

Produsele comercializate de catre S.C. EURO QUARTZ TRADE S.R.L. sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de catre producatori.

Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi schimbata sau reparata, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.

Garantia este valabila cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman(R.A.R)

In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.

Termenul maxim de remediare a garantiei este de 15 zile calendaristice si curge de la data la care unitatea specializata de service a luat la cunostinta de deficientele reclamate de consumator. Aceasta data coincide cu data la care produsul reclamat defect, insotit de cererea de solicitare a garantiei, a fost receptionat efectiv de catre unitatea specializata de service.

Piesele de folosinta indelungata beneficiaza de un termen mediu de garantie de 18 luni, incepand cu data inscrisa pe factura.

Piesele auto de folosinta indelungata sunt: arcurile si amortizoarele, ambreiajele, elementele de caroserie, sistemele de esapament, farurile si stopurile, pompele, piesele de motor, etc.

Piesele auto ce au caracter consumabil nu beneficiaza de garantie. Piesele cu caracter consumabil sunt cele din urmatoarele categorii: filtre(de aer, de combustibil, de polen, de ulei, etc.), becuri auto, lichide auto(solutii spalare parbriz, antigel, uleiuri, lichid de frana, aditivi), stergatoare auto(parbriz, luneta, far, etc), elementele de aprindere(bujii), etc.

Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:

- Factura de achizitie sau bonul fiscal emisa de catre S.C. EURO QUARTZ TRADE S.R.L
- Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare
- Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (factura fiscala si deviz de montaj)
- In cazul compresoarelor de aer conditionat obligatoriu, copie factura achizitie filtru uscator si supapa expansiune. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au schimbat compresorul, filtrul uscator, supapa de expansiune iar instalatia de aer conditionat a fost curatata.
- Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana etc).
- Copie dupa autorizatia tehnica RAR a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul
- Reclamatie garantie care se elibereaza de catre vanzator(acolo unde este cazul)
- Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza

www.quartzauto.ro nu isi asuma raspunderea garantiei iar aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

- Piesa nu a fost montata intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manopera executata
- Piesa nu a fost montata corespunzator sau a fost montata impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate
- Piesa a fost folosita in alte scopuri decat cele indicate de producator
- Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii a unor date eronate de catre cumparator sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit
- Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator
- Automobilul a fost folosit in conditii corespunzatoare (taximetrie, raliuri, competitii sportive etc.)
- Automobilul a suferit un accident sau a fost supus unor factori externi, fenomene ale naturii sau de alta natura
- Piesele prezinta urme de lovituri, indoituri, deformari, rupturi etc.
- Piesele prezinta o uzura normala (fireasca)

Returul:

Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile.

Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".

Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail euroquartztrade@yahoo.com

- Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.

- Dreptul de retragere in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.

Piesele vechi la schimb se returneaza in termen de maxim 14 zile.

Returul se va face prin aceeasi modalitate ca la expediere, curierat Fan Courier sau Urgent Curier la adresa: Str. Gheorghe Doja nr. 2, Suceava.
Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport si pentru a proteja ambalajul original al acestora.


Nu se accepta la retur:

- Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
- Produsele care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
- Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
- Produsele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
- Produsele de origine comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat
- Produsele comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans
- Module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta), huse si acoperiri.
- Lichide auto (uleiuri motor, transmisie, lichid frana, etc.)